פרסום בגוגל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

פרסום בגוגל- הדרך הנכונה לקידום העסק

כשנכנסה רשת האינטרנט לחיים של כולנו היא הביאה איתה חידושים והמצאות שלא הכרנו לפני כן. דרכי החשיפה של לקוחות פוטנציאליים לעסקים השתנתה לבלי היכר ועם הזמן התפתח ענף מקצועי שם וחדש – זה של קידום בגוגל, seo. כיום ישנן תורות שלמות אשר קשורות לעולם הקידום בדיגיטלי וצריך לדעת אותן היטב ולא באופן שטחי על מנת להשיג את התוצאות המיוחלות, אלה שבזכותן יגדיל העסק את מעגל הלקוחות שלו, אלה שבזכותן יהיו לו הכנסות גבוהות יותר ובאופן כללי – תוצאות שבזכותן העסק שלו יהיה מפורסם וידוע ברבים, בקרב גולשי רשת האינטרנט והרשתות החברתיות. 

מה זה קידום אתרים או פרסום בגוגל ומה צריך לדעת עליו?

בניגוד לדרכי הפרסום המסורתיות המבוצעות בחוצות הערים על שלטי פרסום גדולים – השיווק הדיגיטלי (פרסום בגוגל למשל) מתבצע באופן וירטואלי ואינו תלוי במיקום גאוגרפי מסוים. יש לכך יתרונות וחסרונות, אך אם משכילים להבין את היתרונות החבויים בשיווק הדיגיטלי, שחלקו תלוי בקידום אורגני איכותי ונבון – העסק יכול לצאת נשכר ומורווח מאד. המנצח על רשת האינטרנט כיום הוא מנוע החיפוש של גוגל. מעטים המחשבים שהוא לא יהיה עמוד הבית בהם, כלומר העמוד הראשון שאליו מגיעים ברגע שפותחים את החלון של דפדפן האינטרנט. שדה החיפוש הוא בדרך כלל הצעד הראשון בכל חיפוש של אתר, שירות, בית עסק מסוים או קטגוריה של מוצרים, שירותים או מוסדות. מכאן, שכל בעל עסק ירצה שהעסק שלו יהיה זה שיופיע בחלקה העליון של רשימת התוצאות. זה בדיוק מה שיעשה קידום אתרים בגוגל נכון, כזה שמותאם אישית לכל עסק ועסק. מדובר בעבודה לא מעטה שחשוב מאד לבצע לאורך זמן.

מה כולל פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל או seo הוא שם כולל לכמה וכמה פעולות ומעשים שאפשר וכדאי לבצע או לבחור מתוכם את אלה שהכי מתאימים לכל עסק. על מנת שהתהליך יישא פרי וישיג עבור בעל העסק את התוצאות שהוא מייחל להן – גידול בהכנסות ו/או חשיפה ליותר לקוחות. על מנת לעשות את זה צריך שהאתר יהיה מקודם לראש רשימת התוצאות של מנוע החיפוש ואת זה משיגים על ידי כמה דרכים מגוונות ומעניינות – עיבוי תוכן האתר בתוכן כתוב נוסף שהוא מקצועי, רלוונטי ומספק עניין ותשובות לקהל הגולשים, חשוב שיהיו משולבים במלל הכתוב מילות וביטויי מפתח שקשורים לעולם התוכן שבו עוסק האתר ושאפשר יהיה להגיע על ידי קישורים מהירים לפורטלים נוספים אשר עוסקים באותו עולם תוכן ועשויים לספק לגולש מענה על שאלות נוספות. מנוע החיפוש של גוגל נותן משקל רב לנושא של תוכן ענייני ולא למלל כתוב שאין בו נפח של מקצועיות ועניין. מכאן שחשוב מאד להקפיד על כך.

למי מתאים פרסום בגוגל?

התשובה לשאלה זו פשוטה במיוחד, שכן אין עסק שלא צריך שירותים מקצועיים ומותאמים של קידום אתרים. חשוב מאד לדעת שכל אחת מהפעולות שמסייעות בקידום האתר תורמת את תרומתה וחשובה מאד ההתאמה האישית לכל עסק ועסק. יש עסקים שצריך להתרכז בהם במילה הכתובה ויש כאלה שדווקא הנושא החזותי יהיה מה שייטה את כף המאזניים בנוגע לבחירת פעולות הקידום הדרושות. חשוב מאד לדעת שאת הייעוץ בנוגע לפעולות המתאימות והנדרשות כדאי לעשות עם איש מקצוע שמכיר את התחום אך במקרים רבים את הביצוע עצמו יכול עשות בעל העסק או מי מטעמו. מסיבה זו מדובר בתהליך שמתאים גם לעסקים קטנים או בינוניים שתקציב הפרסום והשיווק שלהם יחסית קטן יותר. גם עם תקציב מצומצם אפשר יהיה לקבל תוצאות משביעות רצון.

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.