קידום אורגני בגוגל – כך תעשו זאת בעצמכם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קידום אורגני בגוגל – איך זה עובד?

לקידום אורגני בגוגל יש שני משמעויות, קידום אתרים בגוגל או קידום ממומן.

הפעם המאמר יעסוק דווקא בקידום האורגני, הקידום הטבעי, זה שעובד עבורכם לטווח הרחוק ומניב תוצאות המרה וטראפיק איכותי יותר.

בעוד קידום ממומן אמנם מוביל לתוצאות מהירות יחסית אך יחס המרה/טראפיק נמוך והעלמות מתוצאות החיפוש עם סיום התקציב/עצירת הקמפיין.

קידום אתרים אורגני בגוגל עובד לפי שלבים, יש לבצע פעולות באתר על מנת להגיע לתוצאות הנדרשות.

השלב הראשון הוא מחקר, מחקר של אתרי המתחרים ומי הם השחקנים במשחק, מחקר מילות מפתח, איך האתר שלכם ביחס לאתרי המתחרים, כמה התחום מבוקש, כמה חיפושים לכל ביטוי, בידול עסקי והגדרת מטרות לקידום.

השלב השני והחשוב ביותר הוא התאמת האתר לדרישות מנוע החיפוש – אופטימיזציה.

חשוב תחילה להבין, גוגל הוא לא אדם, את התוכן באתר שלכם לא קוראים אנשים שעובדים בגוגל ומחליטים על המיקום, מדובר באלגוריתם המוגדר כרובוט שיודע לסרוק אתרים, לקרוא תוכן וקוד אתר ועל פי זה להבין את תחום העיסוק ולמקם את האתר לפי רלוונטיות.

לכן, חשוב לבצע התאמה של האתר לשפת הרובוט, אם האתר לא יהיה בנוי בצורה נכונה הרובוט עלול שלא להבין את האתר וכתוצאה מכך יפגע מיקום ומוניטין האתר.

ולכן השלב החשוב ביותר הוא מעבר על כל עמודי האתר, התאמה של התוכן מהכותרת, מילות מפתח ותיאור ועד התוכן וקישורים בדף.

כך שכאשר הרובוט של גוגל יגיע לסרוק את הדף הוא יבין בקלות ובדיוק להיכן אנו מכוונים.

השלב השלישי הוא התאמת האתר לחווית משתמש נוחה ויעילה.

כלומר, כאשר הגולש בוחר להיכנס ולהשתמש באתר, אנו צריכים שהוא ייתן מענה טוב, זמן שהות באתר משפיע על המוניטין, כך שאם גוגל רואה שהגולש שהה זמן רב באתר הוא מבין כי התוכן רלוונטי ונכון, האתר שימושי וטוב ולכן מעלה את מיקומו.

גם קישורים פנימיים On site הם דרך לגרום למשתמש לשהות זמן רב יותר באתר על ידי מעבר מעמוד לעמוד, לחיצה על לינקים שמובילים אותו למוצרים או שירותים נוספים למשל.

דרך נוספת להעלות את מוניטין האתר ולהצביע על אתר רלוונטי היא באמצעות קישורים נכנסים לאתר, מה שנקרא בשפה המקצועית off site – באמצעות החלפת קישורים מאתרים בתחום או אתרים מובילים תוכלו לקבל דירוג טוב יותר ולהשפיע על דירוג האתר באלגוריתם.

אז עשינו את כל זה ומה עכשיו? איך זה באמת עובד?

מנוע החיפוש של גוגל הוא בעצם מנגנון שמבצע סריקה של אתרים שונים וממקמם אותם בתוצאות חיפוש לפי רלוונטיות, מטרת המערכת היא להראות את התוכן הטוב והמדויק ביותר במקום הראשון אך מקדם אתרים מקצועי יידע למקם את האתר שלכם במקום הראשון גם אם לא בדיוק 100% התאמה.

בסופו של דבר חשוב להבין שמדובר ברובוט או אלגוריתם שמבצע את הבדיקה, קורא את קוד האתר ואת התוכן ובכך ממקם את האתר, אין לנו אפשרות לשוחח עם אדם ולבקש לקדם, אלא אם נבחר בקידום ממומן.

מדי תקופה מבצעים שינויים באלגוריתם בכדי לנסות ולשוב לרעיון המקורי כך שאף מקדם אתרים מקצועי לא יוכל לעבוד על האלגוריתם, אך עדיין, קידום אורגני הוא חלק בלתי נפרד מתחזוקת אתר וישנה הבנה רבה בנושא – כי בסופו של דבר תחרות היא דבר בריא לעסקים. לדוגמא קידום אתרים לאתר של ארטופד ברכיים.

בכל תהליך קידום אתרים בגוגל חשוב לבצע את השלבים הללו אך יש לדעת שעשייה לא נכונה עלולה לפגוע בדירוג האתר ועל כן חשוב שמקדם אתרים מקצועי יבצע את כל השלבים, מהמחקר תוך בניית תשתיות, תוכן וקישורים.

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.