5 הסודות שלא יספרו לכם על קידום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כמו כל תחום מקצועי – גם בתחום קידום אורגני בגוגל, יש ידע ומקצועיות שלא משתפים בקלות, אמנם אין סוף למאמרים בתחום קידום אתרים ויש לא מעט שמנסים לעשות זאת לבד אך ביננו? קידום אתרים הוא תהליך הדורש מקצועיות והבנה, במיוחד אם רוצים לראות תוצאות טובות ולטווח רחוק.

תרשו לנו להפתיע לכם!

קידום אתרים אורגני נחשב לדרך האיכותית ביותר לשיווק באינטרנט (גם בהשוואה לרשתות חברתיות וכדומה). כן כן, ישנם עוד כלים לקידום במדיה אך קידום אורגני עדיין בעל הכח הרב ביותר.

ננסה בכל זאת לחשוף בפניכם את הסודות שלא יספרו לכם על קידום אורגני בגוגל

כיום כמעט לכל עסק יש "נכס דיגיטלי" כלומר אתר אינטרנט שבעזרתו הלקוחות מגיעים אליו, בחיפוש אחר התחום, בהפניה ישירה, זה כבר לא משנה.

האתר הוא המפגש הראשון (בד"כ) של הלקוח עם העסק שלכם, מטרת הקידום האורגני היא לשים את האתר שלכם בתוצאות החיפוש הרלוונטיות, אם אתם מוכרים מכונות קפה תרצו להופיע לכל מי שמחפש או מתעניין ברכישת מכונת קפה.

אז שנייה לפני שנדבר על קידום אורגני, כשאתם מחפשים משהו בימים אלו, מה הכלי הראשון לחיפוש? גוגל, כל מוצר, מתכון או מידע נחפש שם ולכן גם העסק שלכם צריך להיות בגוגל!

הידעתם? יש למעלה מ60,000 חיפושים בשניה!! והנתון הזה רק הולך וגדל

אך אסור לשכוח כי המטרה של גוגל היא לספק לכם את המידע הרלוונטי ביותר לחיפוש שלכם, ולכן כדי להיות בין אותן "תשובות רלוונטיות" יש מספר פעולות שצריך לבצע.

  • אסטרטגיה נכונה – התבוננות לטווח הארוך

קידום אתרים בגוגל אורגני הוא לא פתרון לטווח הקצר, קידום אתרים דורש תשומת לב לפרטים, עומק, ניסיון והתמדה.

  • פלטפורמת השיווק – שימו לב גם על עצמכם, כשאתם ברשתות החברתיות לרוב לא תחפשו מידע מקצועי אלא רק תעיינו ותעקבו אחר נושאים המעניינים אתכם להעביר את הזמן, לפנאי ולהעשרה. הגולש ברשתות החברתיות לא מחפש עסקים או מוצרים אלא נתקל בהם לרוב על הדרך.

לעומת זאת ברשת החיפוש הגולש נכנס כדי לחפש, לשאול או ללמוד – מטרתו לקבל תשובה ברורה כמה שניתן לחיפוש.

  • שלבים לקידום אתרים בגוגל – הקידום מתחלק לשניים, האחת קידום בתוך האתר On Page SEO והאחר  Off Page SEO, חלק מהפעולות לקידום הן טכניות ואחרות שייכות לאסטרטגיה.

אך אסור לוותר על אף שלב, לדוגמא: מחקר מילות מפתח, ביצוע אופטימיזציה, התאמת קוד האתר ובחינת שוק המתחרים.

  • היתרון שלכם על המתחרים – למרות שיש עוד שחקנים בשוק שלכם, תמיד חשוב לדעת מה היתרון שלכם עליכם ולהציג אותו בצורה הברורה ביותר לגולש, תוך כדי זה יש ליצור אצלו עניין כך שימשיך וישהה באתר, יעבור בין דפים וירכוש עוד שירותים או מוצרים.
  • שימוש בכלים למדידה ולמעקב – ישנם כלים רבים שהשימוש בהם חשוב, לא מספיק שאם תעשו חיפוש לביטוי תראו את האתר שלכם במקומות הראשונים כי יש היסטוריה וקוקיז ששומרים מידע, יש להשתמש בכלים כמו google analytics לאמוד את כמות הכניסות, מילות המפתח, מיקום גאוגרפי, שעות וביצוע המרות.

אפשר לבחון את דירוג האתר לפחי אלכסה, גוגל וכו', לעקוב אחר טראפיק, לבדוק את פריסת הקישורים ועוד והכל באמצעות מערכות לקידום אתרים נוחות וידידותיות.

אז אמנם לא חשפנו את כל הקלפים ושוב,קידום אתרים חייב להעשות באופן מקצועי ונרחב, תוך הקפדה על מחקר, אסטרטגיה וגיוס משאבים נכון לתהליך, לא משהו של מה בכח.

אז אמנם אתם קצת מבינים עכשיו קידום מהו, אך אם אתם שוקלים קידום אורגני כדאי לשלב איש מקצוע בתהליך.

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.