מהם הפרמטרים החשובים לקידום אורגני?

קידום אתרים אורגני – תזניקו את העסק שלכם קדימה

למנועי החיפוש והעיקרי שבהם "google" ישנם מספר אפשרויות קידום לאתרים או עסקים, האחד הוא קידום אורגני והאחר הוא קידום ממומן ppc.

רובכם מכירים את הקידום הממומן גם מהרשתות החברתיות, מעלים פוסט, בוחרים קהל ותקציב והנה התגובות והלייקים מגיעים.

בגוגל זה עובד קצת אחרת, בגוגל ניתן לקדם אתר אינטרנט, לא משנה אם מדובר בדף נחיתה, אתר תדמית או אפילו אתר מקיף ונרחב, חשוב שתהיה לכם כתובת אתר כדי לקדם.

משמעות המושג קידום אתרים בגוגל, אינו הכוונה להימצא שם כשמחפשים את שם המותג אלא להימצא בתוצאות הראשונות גם בשם המותג וגם בכל ביטוי או מילת מפתח הקשורה לתחום ודרכה נוכל לגייס לקוחות חדשים.

בעבור מי נדרש השירות של קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים בגוגל באופן כללי נדרש בעבור מי שאתרו נמצא ונסרק לתוצאות החיפוש וגם עבור אלו שטרם נמצאים שם, על מנת להיחשף לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

קידום אתרים או מקדם אתרים כשמו כן הוא מבצע פעולות כדי לקדם אתר מסויים בתוצאות החיפוש, אם אתרכם נמצא בעמודים רחוקים בתוצאות החיפוש ותרצו להוביל אותו לעמוד הראשון או לתוצאה הראשונה, אתם צריכים מקדם אתרים מקצועי, איש SEO.

אך חשוב לזכור, קידום אתרים אורגני אינו פעולה של זמן קצר, הפעולה דורשת זמן עבודה והתקדמות וכן תחזוקה לאורך זמן, כשם שמתחרים פועלים במקביל וכולם מתחרים על המיקום הראשון.

לקידום אתרים אורגני פרמטרים רבים הנמדדים ומשפיעים על האלגוריתם של מנוע החיפוש, האלגוריתם גם עובר שינויים מדי זמן וזאת בכדי שאותם מקדמי אתרים לא באמת יקבעו את המיקום ובמטרה שהאלגוריתם ידע לזהות אתרים שעושים קידום אגרסיבי או פעולות אסורות.

הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים:

  1. תגיות meta – החל מכותרת האתר title , תיאור האתר description וכן מילות המפתח key words.
  2. מפת אתר – sitemap לכל אתר צריכה להיות מפת אתר המנווטת לדפים פנימיים, קובץ זה מאפשר לרובוט של גוגל לסרוק בקלות ובמהרה את האתר וכן למקם עמודים שונים מתוך האתר בתוצאות החיפוש.
  3. שרת ודומיין – זמני טעינה וכן כתובת האתר משפיעים גם על קידום האתר, דומיין עם סיומת לוקאלית מומלצת.
  4. מבנה עמוד וקוד אתר – כתיבה באמצעות כותרות (h1,h2) , מבנה כתיבה נכון ומותאם לחוקי האינטרנט, טקסט אלטרנטיבי לתמונות (הרובוט לא יודע לקרוא תמונה, באמצעות alt  לתמונה ניתן לתת לה שם או ביטוי) – בשפה המקצועית התהליך נקרא אופטימיזציה, התאמה של תשתית האתר למנועי החיפוש.
  5. וותק דומיין – אתר חדש לעומת אתר ישן, מן הסתם ככל שאתר ישן גוגל מכיר ומזהה אותו בעוד אתר חדש צריך להגיש לסריקה וצריך לעדכן בתוכן כדי שגוגל יכיר, מה גם שמספר הכניסות וזמן השהייה באתר משפיעים על הקידום.
  6. חווית המשתמש – אם חווית השימוש באתר נוחה למשתמש והוא מוסיף את האתר למועדפים ושב ומבקר באתר, גם את הנתונים הללו גוגל רואה והם נמדדים בקידום, וכן מערכת ניהול (מאחורי הקלעים) כמו מערכות של וורדפרס, מקבלות עדיפות כיוון שכוללות תוספים מובנים וקלים לקידום המתאימים לדרישות מנוע החיפוש.
  7. Off site  – קידום מחוץ לאתר, קישורים נכנסים ורלוונטיים המצביעים על האתר, מאתרים בתחום, מרשתות חברתיות, מעלות את מוניטין האתר בעיני מנוע החיפוש.

נשמע לכם כמו משהו מסובך? כיוון שאינכם מקדמי אתרים ככל הנראה, מקדם אתרים מקצועי, איש SEO ידע לבצע את השלבים הללו בהתאם לתחום, למחקר המתחרים ומחקר מילות המפתח שיבוצעו טרם התהליך.

קידום אתרים אורגני הוא הליך הדורש פעולות אלו לאורך זמן ולא ביצוע חד פעמי, כיוון שגם האלגוריתם משתנה, נכנסים שחקנים חדשים מדי יום לתחרות, אתרים ועסקים, וללא כל ספק, יש צורך באיש מקצוע לביצוע השלבים הללו, ביצוע לא נכון יכול ליצור נזק ולקבלת עונש ממנוע החיפוש שלפעמים הוא בלתי הפיך.

מה הערך המוסף שלנו?

– הקידום מנוהל על ידי מומחי הפרסום בעלי הסמכה Google. 

– הגדרת תוכנית תקיפה טקטית מלאה בהתאמה מדויקת למטרות העסק. 

– מערכת מתקדמת לבדיקת אפקטיביות הפעילות החזר על ההשקעה – ROI– 

– ניסיון נרחב בכל תחומי הפעילות בישראל ובחו"ל. 

– תשתית של נכסים דיגיטליים של למעלה מ – 1500 אתרים בארץ ובחול

Funnel SEO Dynamic הוקמה במטרה לתת פתרון לבעלי עסקים המעוניינים להגדיל את מחזור המכירות ע"י קידום אורגני מתקדם וממוקד ברשת החיפוש של גוגל. 

נכון לשנת 2018 למעלה מ75 אחוז מהכניסות לאתרים ברשת הם כניסות אורגנית.

ועל כן קידום ממומן לא בהכרח נכון לכל עסק, תלוי בתחרות, בעלויות ובפרמטרים נוספים.

בטרם שוקלים קידום אתרים, כדאי לעשות תיאום ציפיות, לבחון את ממשק האתר האם מתאים לקידום ולבצע את חמשת השלבים המהותיים.

המערכת מאפשרת לנו להגיע לקהל יעד רלוונטי המעוניין לבצע רכישה מיידית ופועלות בשיתוף פעולה מלא עם google העולמית.

והמטרה העיקרית היא לייצר פעילות חזקה ויציבה ברשת לאורך זמן, תוך כדי צמיחה משמעותית במחזור המכירות החודשי.

אז תתקדמו ותקדמו את האתר שלכם, קידום אתרים אורגני זה א' ב' להצלחה של העסק שלכם.

גלישה מהירה
אולי יעניין אותך גם

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.