קידום אתרים בפייסבוק, יש דבר כזה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קידום אתרים בפייסבוק, יש דבר כזה?

אולי את חלקכם התשובה תפתיע אבל כן! יש חיה כזו, קידום אורגני ניתן לעשות גם בעזרת פייסבוק.

אט אט פייסבוק וגוגל הופכות מתחרות, פייסבוק מכניסים כל מיני פיצ'רים דומים לגוגל ומאידך גוגל מכניסים תוספים דומים לפייסבוק, הרי בלי לשים לב מרביתנו מבלים שעות מול הפייסבוק מדי יום, אם זה סרטונים ופרסומות, כתבות ואפילו חדשות.

תחשבו רגע על העסק שלכם, על הקהל שלכם, אמהות או אבות? בעלי מקצוע? נשים ככלל, אולי מורות? רופאים?! כולם שם, כולם נמצאים בפייסבוק כאילו למטרות פרטיות, משפחה וחברים אך על הדרך אפשר להציג להם פרסומים ולהפוך אותם ללקוחות אידאלים.

למה בכלל קידום בפייסבוק?

אז אמרנו, 

  • כולנו משתמשים בו ביום יום, למעלה מ4 מיליון משתמשים בחודש רק בישראל
  • מערכת קלה וידידותית לתפעול
  • דף עסקי איכותי ופעיל מקודם אוטומטית גם בגוגל.
  • ויראליות, כל תוכן יכול להחשף בקלות לאלפי אנשים, אפילו בחינם!
  • מחיר קידום ממומן בפייסבוק נמוך יחסית לכל שאר הפלטפורמות.
  • רימרקטינג – אפשרות לעקוב אחרי אנשים שביקרו באתר מאידך ניתן לפלח קהל על ידי גיל, מין, מיקום ותחומי עניין.

יש לי פרופיל פייסבוק, איך מקדמים?! 

אז זהו, שאתם לא צריכים רק פרופיל, אתם צריכים דף עסקי.

מה ההבדל בינהם?

דף עסקי הוא בבעלות פרופיל פרטי – כלומר אתם חייבים פרופיל כדי לפתוח דף.

פרופיל פרטי לא נסרק לגוגל בעוד דף פייסבוק עסקי והתכנים שיועלו אליו יקבלו מיקומים ותוצאות בגוגל ובהתאם במידה ותשתפו את האתר שלכם תוכלו לקדם אותו בגוגל (link in).

קידום עסק או אתר בפייסבוק באמצעות פרופיל פרטי עלולה להוביל לסגירה וחסימת הפרופיל שכן מטרת פרופיל פרטי אינה חשיפה וקידום עסקים – לכן כדאי להיות זהירים בנושא.

ישנה דרך נוספת והיא קבוצות, כשמטרתן תקשורת מהירה בין חברי קבוצה בעלי תחומי עניין משותפים כמו למשל קבוצת אמהות, קבוצת ספורטאים או קבוצה תושבי כפר סבא.

הדרך הנכונה לקידום אתרים בפייסבוק וקידום בפייסבוק בכלל היא ניתוח ופילוח של קהל היעד, יש צורך להתחקות, לזהות ולמפות את ההתנהגות הצרכנית המתאימה- לבנות משפך שיווקי ובאמצעותו לנצל מקסימלית ולהשיג החזק השקעה גבוה ביותר.

קידום בפייסבוק, למי מתאים?

אז המחשבה הראשונה היא דווקא על עסקים קטנים שאינם צריכים אתר אינטרנט משוכלל ומתקדם ויכולים לפרסם בפייסבוק בכל מיני קבוצות, קצת אורגני וקצת ממומן ולהגדיל את קהל הלקוחות, אך אמרנו כבר שפייסבוק וגוגל סוג של מתחרות? כולם צריכים להיות שם!

גם חברות קטנות וגם גדולות, עסקים בתחומים שונים ואפילו פרילנסרים, אם נבדוק את האפקטיבית של ערוצי פרסום מסורתיים אל מול קידום בפייסבוק נגלה כי ה- ROI שנשיג באמצעות קידום בפייסבוק יכול, במקרים רבים, להיות גבוה בהרבה – במיוחד כאשר מדובר בתקציבי מדיה קטנים עד בינוניים ועל אחת כמה וכמה כשהם גבוהים.

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.