קידום אתרים הדרך הכי קצרה להגיע למקום הראשון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

יש לא מעט מעשיות בנושא, ויש שמבטיחים הבטחות אך לא רבים יודעים מה באמת צריך לעשות כדי "לשכנע" את גוגל שהאתר שלכם רלוונטי ונכון להיות במקום הראשון בגוגל לשאילתות חיפוש רלוונטיות במילות מפתח מסוימות.

אך ישנם מספר כללים חשובים – כללי ברזל שיעזרו לכם להבין בצורה פשוטה כיצד לגרום לגוגל למקם את האתר שלכם בתוצאות הראשונות בחיפוש.

 

הכלל הכי חשוב – הוא לעבוד נכון, לא לנסות ולרמות את אלגוריתם החיפוש של גוגל. (קידום כובע שחור, black hat seo)

מטרת מנוע החיפוש של גוגל ושל כל מנוע חיפוש אחר היא הצגת התוצאות הרלוונטיות לגולש, כלומר, אם גולש כלשהו ירשום שאילתה כלשהי ויגיע לדף שלכם, האם יימצא את התשובה באופן ברור וקל?  אם התשובה היא כן, במספר פעולות נוספות תוכלו לגרום גם לגוגל להבין זאת ולמקם את האתר/ הדף במקום הראשון.

אמליץ לכם גם לקרוא את רשימת "מה-לא-לעשות" שגוגל מפרסמת בגלוי ודווקא להבין וללמוד, כיצד לעשות זאת נכון, עצמאי או בעזרת חברת קידום אתרים.

 

כלל מספר 2: התאמת האתר למנועי החיפוש, באמצעות מרכיבים שונים כמו:

שימוש בכותרות (h1-h6)  ,תיאור ומילות מפתח (key words), שרת מהיר

או בשם המוכר בתחום, אופטימיזציה לאתר, יש להתאים את האתר במבנה הדף לאלגוריתם של גוגל, כך שכאשר הרובוט יבצע סריקה של האתר הוא ימצא את המילים הנכונות ויוכל למקום אותו בתחום ובביטוי הנכון.

לדוגמא: אם מדובר באתר של מעצבת פנים, אין לנו כל צורך שהוא יופיע בתוצאות חיפוש של צימרים עם בריכה.

המרכיבים העיקריים הנבחנים על ידי אלגוריתם גוגל הם:

  • מבנה כתובת הURL של הדף
  • תגית הכותרת title  של הדף
  • תיאור הדף, description שגם יתפוס את מקומות בתוצאות החיפוש.
  • תוכן הדף כפי שרואה הגולש – יש לשים לב כי גוגל יודע לקרוא קוד, תמונה היא לא קוד ועל כן יש לתת לתמונה שם (alt).
  • שימוש בכותרות, h1-h6 ופסקאות בתוכן.
  • קישורים פנימיים וכן קישורים חיצוניים המשפיעים על דירוג האתר

ועל כן מעבר להזנת מאמרים לאתרים, יש להתאים את קוד האתר ואת המבנה.

ולעשות זאת במינון הגיוני, לא להפציץ עמוד שלם במילות מפתח כדי להתקדם – מקרה כזה יכול לעשות נזק לאתר. וותק הדומיין, מהירות טעינה ועוד מספר נתונים המשפיעים על דירוג האתר – לפעמים ישנם דומיינים שקיבלו עונש בעבר והוסר מהם אתר, מבחינת איכות השרת – יש להקפיד על קו נקי ומהירות טעינה טובה.

 

השלב השלישי והחשוב לא פחות הוא off site – העבודה מחוץ לאתר.

אפשר לקדם באמצעות בלוגים, בהם נוכל לכתוב תוכן ללא מגבלה ולא בהכרח במיקוד כמו שנכתוב באתר, כך נוכל להפנות לאתר במילות מפתח הרלוונטיות.

אתרים מדורגים אחרים מהתחום שיפנו לאתר שלנו יצביע בעיני גוגל על הרלוונטיות ויעלה את דירוג האתר, כי אם אתר טוב מוצא רלוונטיות באתר שלכם גם הגולשים ימצאו.

חשוב לעשות זאת טבעי כך שלא כל הקישורים הנכנסים יופנו מאותה מילת מפתח, וכן יפנו לעמודים שונים באתר.

 

שלב רביעי: ניתוח נתונים ומעקב.

קידום אתרים בגוגל אתרים אורגני הוא לא קסם, לא נעשה ביום אחד ודורש תחזוקה, כי בכל רגע שאתם תרימו ידיים המתחרים יעבדו במרץ.

בעזרת מגוון כלים ניתן ללמוד בכל רגע נתון על המשתמשים שלנו, מהיכן התחברו, מה חיפשו, זמן שהיה באתר ועוד – חשוב ללמוד מהנתונים הללו ולמצוא את ה"בעיות" באתר ולשפר אותם, כך שזמן השהייה, השימוש, המעקב והחזרה לאתר יעלו.

אלו ארבע שלבים בסיסיים בתהליך קידום אורגני, יישום השלבים הללו כבר יעלו את האתר שלך שלב במנוע החיפוש אך לא בהכרח הדרך הקצרה היא הנכונה, עשו זאת בדרך הנכונה.

למידע נוסף היכנס לאתר חדשות עשר.

 

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.