(PPC-pay per click) – קידום ממומן
מזה קידום ממומן?
שיטת תשלום מדויקת שבה אנחנו נשלם לפלטפורמות השיווק העובדות בשיטת קידום ממומן רק על לחיצות על המודעה שלנו ולא על חשיפה
זה תהליך בו גוגל ומנועי חיפוש אחרים מציגים מודעה מתומצתת שלכם בתוצאות חיפוש רצויות מבחינתכם ולפעמים גם באתרים נוספים ועל כל הקלקה על המודעה אתם משלמים לגוגל, פייסבוק, וכו' סכום כסף מסוים – שבכל מקרה לא עובר את התקרה שאתם קובעים.
כל גולש שלוחץ על המודעה שלכם מגיע לאחד מהדפים באתר שלכם או לדף נחיתה מיוחד, ואם הם מספיק אטרקטיביים, זוהי תחילתה של ידידות מופלאה בינו לבינכם.
מה ההיתרון של קידום ממומן?
מודעות PPC מאפשרות למקד את הפרסום בגוגל לקהל היעד, כפי שהוא מוגדר ומפולח לפי צרכי העסק והמוצרים, כגון מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, גיל ועוד. מה שעוד הופך אותן לאטרקטיביות היא היכולת לשלוט בזמני ההופעה של המודעה, עד לרמת הגדרת שעות מסוימות ביום, שמתאימות להתנהגות של קהל היעד. למשל, אם שעת השיא של קהל היעד שלכם בגלישה באינטרנט היא תשע בערב, אז תבחרו לפרסם את המודעה בין שעות מסויימות וכן הלאה.
מודעות PPC ניתנות למעקב אחר ביצועים, כלומר נתוני חשיפה ביחס להקלקה (,CTR rate through-click) ואם הביצועים לא מספיק טובים אז יש אופציה לשנות את המסרים וההגדרות.
בנוסף משרדנו מתמחה במתן שירותי קידום אורגני בגוגל, ומאפשר לכם לשלב בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני. כל הכלים במקום אחד!