למה לקדם בגוגל?

מנוע החיפוש הפופולרי בעולם

קידום עסקים בגוגל שמבוצע בדרכים דיגיטליות נחשב כיום לדרך היעילה ביותר להצעיד קדימה כל עסק, בכל תחום עיסוק. אם בעבר היו תחומים כאלה ואחרים שהייתה דעה רווחת לגביהם שלא מתאים לקדם או לשווק אותם דרך האינטרנט – הרי שכיום כמעט ולא קיימים עסקים כאלה. אפשר למצוא דרכים לשווק כל עסק, כל תחום עיסוק וכל תחום עניין, אך החוכמה הגדולה באמת תהיה למצוא את דרך המלך, כלומר באיזו דרך יהיה הכי מתאים ונכון לקדם את העסק כך שבאמת אפשר יהיה להשיג את המטרות שהוגדרו מהמהלך כולו. ענקית האינטרנט גוגל, עם מנוע החיפוש הפופולרי שלה – תהיה בדרך כלל הכתובת הראשונה של גולשי האינטרנט לחפש כל מה שעולה על דעתם ולכן חשוב מאד להבין, משני הצדדים, איך עובד קידום אתרים בגוגל וכך להחליט באילו מקרים הוא אכן מתאים.

קידום בגוגל מצד בעל העסק

עסקים שמסיבה זו או אחרת לא מבצעים פעילות ברשתות החברתיות יכולים לבחון אפשרות של קידום יעיל ומשתלם דרך גוגל. נקודת המוצא של גוגל הוא שמדובר במנוע חיפוש, כלומר הגולש הוא זה שמבצע את הפעולה ומקליד בשורת החיפוש את מה שדרוש לו – עסק, אזור גאוגרפי מסוים או בעלי מקצוע בצורה רחבה. בעל העסק, שרוצה להופיע בין התוצאות הראשונות ברשימה צריך לבחור בין שתי דרכי קידום – ממומנת (בתשלום) או אורגנית (ללא תשלום). בדרך הממומנת  צריך להגדיר קריטריונים שמבוססים על תוצאות החיפוש של הגולשים וכך אפשר יהיה לשלוט מתי יופיע העסק ומתי לא. בכל מקרה – החיוב מבוצע רק במידה והגולש אכן נכנס לאתר דרך המודעה.

הדרך האורגנית היא מאתגרת יותר אך עשויה להיות מספקת הרבה יותר מבחינת הגולש, הלא הוא הלקוח הפוטנציאלי. על מנת לקדם את העסק במעלה רשימת החיפוש אפשר וכדאי להעשיר את עמודי האתר בתוכן כתוב נכון, רלוונטי ועדכני, כזה שהגולש ימצא בו מענה על שאלות או נושאים שדורשים הבהרות. קישורים הדדיים בין האתר של העסק לבין פורטלים נוספים אשר עוסקים באותו התחום עשויים לסייע גם הם בקידום וקישור מדויק בין האתר לבין פלטפורמות דיגיטליות נוספות יסייעו גם הן – עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם, פרופיל בלינקדין ועוד.

איך זה נראה מהצד של הגולש

הגולש התמים כבר מזמן הפך את גוגל לאתר הבית שלו ובכל פעם שהוא יפתח את החלון של רשת האינטרנט – יופיע שדה החיפוש מוכן ומזומן להפעלה. הגולש יכול לחפש בית עסק ספציפי שהוא לא יודע את כתובת האתר שלו, הוא יכול לחפש תחום עיסוק מסוים באזור מגוריו או כמובן לחפש מידע וחומר לקריאה בכל נושא שיעלה על דעתו. כאשר תוצג בפניו רשימת התוצאות יהיו בה כמה סוגים של תוצאות – בראש הרשימה יופיעו מודעות ממומנות, כלומר כאלה שבעלי העסקים שלהן שילמו תמורת הופעה במקום גבוה הישר מול עיניו של הגולש. לאחריהן יופיעו תוצאות אחרות שמסודרות בסדר יורד מבחינת הרלוונטיות או ההתאמה למילים או ביטויים שהוקלדו בשדה החיפוש.

גולש שאינו בקיא ברזי הקידום אורגני לא יידע להבדיל בין המודעות שמופיעות בחלק העליון לבין אלה הממוקמות בתחתית המסך וברוב המקרים יעדיף לבחור את אלה שממוקמות ראשונות. כך מקבלים קישורים אלה פניות רבות יותר מאשר אלה הממוקמות בתחתיתו של עמוד החיפוש. כך או כך – הגולש עשוי להיות שבע רצון מהתוצאות שקיבל ונתנו לו מענה ולכן גם בפעמים הבאות שיידרש לבצע חיפושים – יעדיף לעשות זאת בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים.

גלישה מהירה
אולי יעניין אותך גם

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.