קידום SEO – מחירון קידום אתרים בגוגל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מחירון קידום אתרים בגוגל- כל המחירים והעלויות 

 קידום אתרים אורגני הוא תחום מאוד נרחב ולא תמיד ברור ופשוט לכל אחד.

לא מעט פעמים בעלי אתרים מתכננים ובונים אתר אינטרנט בסיסי או מורכב לעסק שלהם אך לא לוקחים בחשבון את החלק החשוב ביותר, קידום אתרים, אתר שאינו בעמוד הראשון או בתוצאות חיפוש הראשונות לביטויים הרלוונטים כאילו לא קיים.

אם למשל ניקח תחום תחרותי כמו "דילים לחו"ל" – ישנן כ-483,000 תוצאות במנוע החיפוש של גוגל. אם תבנו אתר ותנסו לקדם אותו בביטוי הזה סביר שיהיה לא קל, בעוד ניתן למצוא כל מיני ביטויים מורכבים יותר, שעדיין ישנם חיפושים והקידום שם יהיה קל יותר ואולי אפילו עם טראפיק גבוה יותר.

בקידום אתרים אין אפשרות להתחייב ללוח זמנים או למיקומים וביטויים כי בסופו של דבר אנו תלויים בגורם צד ג' שהוא האלגוריתם של גוגל. אך אם מקדם האתרים לא יעשה את הדברים על פי החוקים בשלבים הנכונים אנחנו לגמרי בבעיה, ובמקום להתקדם, נקבל עונש והאתר יחזור אחורה.

אל לנו גם לשכוח שהמתחרים עובדים במקביל, כל פעולה שלנו מקבילה לפעולה שלהם והתחרות לא נחה לרגע, קידום אתרים אורגני הוא תחום הדורש תחזוקה שוטפת.

אז איך בכל זאת מתמחרים קידום אתרים אם לא על פי שעות עבודה או תוצאות?

  1. תקציב הלקוח – מקדם אתרים ישאל אתכם תחילה מה התקציב שלכם ובמקביל יבדוק את התחרות, יבין אם התקציב שלכם מציאותי לצרכים ולתחרות הקיימת. אם תקציב הלקוח לא מציאותי, מקדם אתרים יוכל לאמר זאת מיד.
  2. תחרות התחום –  בהמשך לתקציב, יש משמעות רבה לתחום, תחום בו התחרות רבה ויש מתחרים חזקים בנישה יצריך עבודה רבה יותר ונרחבת ועל כן המחיר יהיה גבוה יותר בעוד בתחומים חלשים ובביטויים של long tail העלויות יהיה זולות יותר.
  3. מקצועיות ונסיון – מקדם אתרים SEO מקצועי לא יהיה זול אך יניב עבור העסק שלכם את התוצאות המקסימליות. מקצועיות ונסיון נאמדים באמצעות הצלחות מוכחות, בקיאות בחומר ולמידה שוטפת של התחום שמתעדכן באופן יום יומי.

הנסיון בא לידי ביטוי בהכרות עם התחרות, האפשרות לשיתופי פעולה עם אתרים נוספים, וגם ככל שנמצאים בתוך זה לומדים על השינויים שנעשים, צוברים ניסיון רב ויודעים להתמודד גם על המכשולים של גוגל.

קידום אתרים בגוגל הוא לא מוצר מדף שניתן לתמחר אותו מראש, בדרך כלל הצעת מחיר לקידום אתרים תינתן לאחר בחינת האתר, התחום ושוק המתחרים.

תקציב לקידום אתר בדרך כלל יתחיל בסכומים של אלפי שקלים, לא עשרות ולא מאות, כי גם אם מדובר באתר שעבר תהליך כלשהו, ישנם שלבים רבים לביצוע בהתאמת האתר למנועי חיפוש וכל מקדם על פי האסטרטגיה שלו.

סכום הקידום יכול להגיע גם לעשרות ומאות אלפי שקלים הכל בהתאם לגודל העסק, המטרות והתחרות, תוך חשיבה על שיתופי פעולה, הזנת תוכן מקצועי ושוטף לאתרים ופרמטרים נוספים הנדרשים בקידום אתר בתחום תחרותי.

לא בהכרח שתקציב קידום ישפיע באופן ישיר על הרווח, כלומר עסק קטן שישקיע 5000 ₪ לא בהכרח יהפוך בן יום לעסק רווחי ופעיל, קידום אתרים בגוגל ללא ספק נמדד בהתאמה לתחום, לעסק ולתחרות. תוצאות הקידום האורגני לא יהיו מיידיות אלא לטווח זמן וקידום הוא מוצר שעסק צריך לשלב באופן קבוע כל עוד רוצה לקדם את העסק ולגייס לקוחות חדשים.

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.