שיווק ביוטיוב – לקחת את העסק שלכם קדימה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיווק ביוטיוב - לקחת את העסק שלכם קדימה

שיווק ביוטיוב

כיום כבר רוב העסקים מבצעים פרסום ממומן בפייסבוק או פרסום באינסטגרם. אך לאחרונה יותר ויותר עסקים מבינים כי יוטיוב בעלת פוטנציאל הגעה גדול ומשמעותי לא פחות. יוטיוב הינה אחת מפלטפורמות הווידיאו הגדולה ביותר. מי שאינו מכיר כל כך את התחום של שיווק ביוטיוב, מדובר על מנוע חיפוש קטן אשר ניתן לקדם בו קטעי ווידאו, ממש כשם שמחפשים במנוע החיפוש של גוגל. אין אחד, אשר אינו יכול לפתוח ערוץ יוטיוב, לפרסם סרטונים ולצבור קהל. למעשה, היתרון של יוטיוב הינו בניית קהל אוהדים ישירות מהפלטפורמה עצמה ואין צורך להפנות גולשים מפלטפורמה אחרת. על פי סקרים שנערכו לגבי מדידת רמת החשיפה של אתרי אינטרנט בישראל, נמצא כי יוטיוב הינו האתר השלישי הנצפה ביותר, לאחר גוגל ופייסבוק. יוטיוב בעצם, נחשב לאתר הווידיאו הנצפה ביותר.

יוטיוב – האתר היחיד שאינו תלוי במערכת הפעלה

גם מבחינת זמן הטעינה, יוטיוב נטען מהר ביחד לשאר אתרי הווידיאו בחו"ל היות והוא אינו תלוי במערכת הפעלה או דפדפן של המשתמש. אתר יוטיוב, משתמש  בטכנולוגיית פלאש וטכנולוגיית פלאש ועוד טכנולוגיות משלימות, הן אלה אשר מסייעים להפעלת יוטיוב. אנו רואים כבר שנים, כי חברות ובעלי עסקים מעלים סרטונים למטרת שיווק ביוטיוב. גם באמצעות תכנית ענפה באמצעות שיתופים, ניתן לאפשר חשיפה רבה יותר ואין צורך בתקציב גבוה בכדי לבצע פעולות שיווק מוצלחות על מנת לקדם, לפרסם או לשווק את העסק שלכם.

גם מכשירים שאינם תומכים בפלאש כגון טלפונים חכמים, אי פד ואי פוד יכולים להתחבר ללא בעיה לערוץ יוטיוב. יוטיוב בעצם, מציע כלים שונים גם  לבעלי העסקים הקנים לקבל חשיפה גבוהה כמעט בחינם או בעלויות שהן ממש נמוכות. ניתן יהיה להוציא קישורים משני מקומות למשל בתיאור הסרטון ובעמוד הפרטי של המשתמש שהוא למעשה הערוץ שלו. המשמעות הנוספת היא, שכל קישור אשר נכנס אל הערוץ, יחזק גם את האתר הפרטי וגם את הסרטונים השונים הנמצאים בו. זו הסיבה, כי יש לשים לפחות קישור אחד נוסף של הערוץ, מה שיעזור לכם, גם מבחינת קידום אתרים בגוגל וגם מבחינת חיזוק התדמית.

הרלוונטיות של סרטוני יוטיוב תלויים בדירוג של גוגל

יש לדעת, כי גוגל קורא את מספר הצפיות בסרטון ישר מערוץ יוטיוב כך שהוא ישתמש במידע זה בכדי להעריך את הרלוונטיות של הסרטונים. אם נניח נעריך, כי לסרטון מסוים, ישנן כ-1,000 צפיות, יש לו סיכוי טוב להופיע בעמוד הראשון של גוגל בארץ. כמו כן, ככל שהתחרות על ביטוי מסוים גוברת, כך ההשפעה של כמות הצפיות תפחת. יש לדעת כי שיווק ביוטיוב הינו מוצלח מהסיבה כי כלל האצבע הוא שקל לכם יותר לגרום לחשיפה גדולה יותר ביוטיוב כאשר הסרטון הוא עם השם שלכם ועם שם האתר שלכם ולכן, יש להופיע בעשירייה הראשונה  וזה יהיה קל יותר, מאשר להופיע באמצעות מילת המפתח הגנרית שאותה אתם מעוניינים לקדם.

 

טיפים נוספים

עקבו אחרינו

עניין אתכם?

אל תהססו ליצור איתנו קשר

כל הצוות זמין עבורכם במספר טלפון הבא:
5/5

בזכות GENESISSEO הצלחתי לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום ממומן ועכשיו האתר במצב "טייס אוטומטי" – תודה רבה!

קידום אתרים - תזניק את העסק שלך בגוגל

טופס להגדלת תנועה אורגנית וקבלת לידים.